Virgin mobile – opłaca się korzystać? Wasze opinie i doświadczenia odnośnie coraz bardziej popularnej sieci.

Tak zwani wirtualni operatorzy telefonii komórkowej nie są niczym niezwykłym na naszym rynku. Są to firmy, które aby oferować własne usługi telekomunikacyjne, muszą współpracować z jednym z operatorów, który już ma swoją sieć w konkretnym kraju. Jednym z takich operatorów w Polsce jest Virgin Mobile. Sieć istniejąca u nas już od dłuższego czasu i ciesząca się naprawdę sporym zainteresowaniem. Dlatego przyjrzymy się dzisiaj nieco bliżej jej ofercie.

Krótko o marce

Jak wspominaliśmy już wcześniej, Virgin Mobile to operator telekomunikacyjny w całości wirtualny. Nie posiada on swojej infrastruktury w Polsce i oferuje swoje usługi w oparciu o współpracę z innym operatorem. W przypadku Polski najgłębsza współpraca dotyczy operatora P4, ale firma częściowo wykorzystuje także nadajniki sieci Plus oraz T-Mobile. Macierzystym krajem marki jest Wielka Brytania. Firma, na identycznych zasadach jak w Polsce, działa jednak w wielu innych krajach, w tym na terenie Stanów Zjednoczonych.

W Polsce Virgin Mobile istnieje już od 2012 roku i ma się naprawdę dobrze. W roku 2017 mógł się on pochwalić liczbą ponad 430 tysięcy aktywnych kart SIM. Co ciekawe, w większości krajów Virgin Mobile skupia się na usługach telekomunikacyjnych w formie przedpłaty. W Polsce od pewnego czasu dostępne są jednak także abonamenty. Warto przy okazji wspomnieć o tym, że sieć ma również wkład historyczny w naszym kraju. To właśnie tutaj po raz pierwszy pojawiła się usługa darmowego i automatycznie odnawiającego się pakietu rozmów oraz wiadomości tekstowych do wszystkich sieci. Aby korzystać z takiego pakietu, należało wyrazić elektroniczne zgody marketingowe.

Aktualna oferta operatora

Operator na całym świecie sprzedaje przede wszystkim usługi telekomunikacyjne na kartę, ale w Polsce są dostępne także abonamenty. Sieć nie jest w żaden sposób związana z ofertą ze swoją centralą. W przeciwieństwie do dużych operatorów, tutaj oferta może być kreowana indywidualnie, w zależności od charakterystyki kraju, w którym firma działa.

I tak, na chwilę obecną osoby zainteresowane ofertą tego operatora mogą korzystać między innymi z:

  • abonamentu telefonicznego w wersji „dla Ciebie”, „dla rodziny” oraz „dla firm”;
  • telefonu na kartę;
  • internetu mobilnego na abonament.

W przeciwieństwie do wielu innych sieci wirtualnych, w przypadku Virgin Mobile Klienci mogą tutaj kupować także telefony, w tym wiele modeli flagowych najbardziej cenionych na rynku marek. Standardowo już dzisiaj operator realizuje usługę związaną z przeniesieniem numeru w przypadku migracji od innego operatora.

Ceny usług

Według nas sieć może pochwalić się naprawdę atrakcyjnymi cenami, co bardzo możliwe jest powodem tak dużego zainteresowania tą ofertą. Niewątpliwie operator przygotował swoje usługi w formie elastycznej, a więc z możliwością dopasowania ich do indywidualnych potrzeb. Trudno więc w jakikolwiek sposób ujednolicić ceny usług, ale zaprezentujemy te najniższe, które można uzyskać przy odpowiednich warunkach i przy skorzystaniu z aktualnych promocji:

  • abonament telefoniczny w opcji „dla Ciebie” już od 14 zł miesięcznie przy bezterminowej umowie;
  • abonament telefonicznych dla firm w opcji jednej i wielu kart SIM już od niecałych 12 zł miesięcznie netto;
  • internet mobilny dla nowych klientów od 35 zł miesięcznie z limitem 60 GB i bezterminową umową;
  • telefon na kartę nawet od 3 zł miesięcznie, zależnie od wybranej opcji.

Jak jednak wspominaliśmy, są to najniższe możliwe stawki, jakie proponuje operator. Na stronie dostępne są specjalne konfiguratory ofert, dzięki którym łatwo dopasować dany plan do własnych potrzeb.

Awarie sieci?

Jeśli jesteście ciekawi poziomu awaryjności u tego operatora to musicie tak naprawdę skupić się na sieci komórkowej Play. To właśnie z tych łącz firma korzysta przede wszystkim i, co ciekawe, bardzo możliwe, że w 2020 roku dojdzie do całkowitego przejęcia operatora przez P4. Sieć ta cieszy się dobrą opinią, łącza są stabilne, zasięg obejmuje praktycznie cały kraj i awarie zdarzają się bardzo rzadko.

Krótkie FAQ sieci

Ile kosztuje i jak wykupić Internet w Virgin Mobile

W przypadku internetu mobilnego firma oferuje tak naprawdę dwa podstawowe pakiety, a więc z limitem do 60 GB oraz do 120 GB miesięcznie. W obu przypadkach jest to szybki internet LTE, dostępny w zasięgu sieci Play.

Umowa zawsze jest bezterminowa, czyli można ją zerwać w dowolnej chwili. W przypadku nowych klientów sieci tańszy abonament kosztuje 35 zł miesięcznie, a droższy 50 zł miesięcznie. Osoby już posiadające umowę z operatorem, mogą dokupić internet taniej, odpowiednio za 25 zł lub 35 zł miesięcznie. W każdym z tych przypadków są to ceny przy podpisaniu zgód marketingowych oraz przy wyborze rozliczenia w formie elektronicznej faktury. Każda ze zgód to 5 zł rabatu miesięcznie.

Wykupienie oferty jest bardzo proste. Można to zrobić poprzez zamówienie bezpośrednio na stronie lub telefonicznie, dzwoniąc pod numer 22 278 79 88. W obu przypadkach dokumenty do podpisania i karta SIM dostarczane są kurierem za darmo.

Jak zarejestrować numer w Virgin Mobile przez internet?

Zgodnie z przepisami prawa, obecnie każdy numer na kartę musi być zarejestrowany na konkretną osobę. Kupując starter Virgin Mobile można to zrobić oczywiście bezpośrednio w punkcie, w którym karta została zakupiona. Można również wypełnić elektroniczny wniosek o rejestrację karty, ale dane wprowadzone we wniosku trzeba będzie zweryfikować później w jednym z punktów partnerskich. Ich lista dostępna jest bezpośrednio na stronie operatora.

Opinie?

Firma niewątpliwie cieszy się naprawdę dobrą opinią w naszym kraju, o czym świadczy przede wszystkim popularność tej sieci. Jest to jeden z większych operatorów wirtualnych na terenie naszego kraju.

Klienci chwalą sobie nie tylko niskie ceny, ale także elastyczność umów. Nawet przy abonamencie nie trzeba się wiązać długimi kontraktami. Wiele osób chwali operatora również za wysokiej jakości połączenia, całkiem szybki internet mobilny i za rzadko zdarzające się awarie.

Czy i gdzie kupić jedną z usług?

Naszym zdaniem oferta od Virgin Mobile będzie idealna dla tych osób, które lubią usługi abonamentowe, ale jednocześnie nie chcą wiązać się z operatorem na długie lata.

Virgin Mobile – dzisiaj 18.03.24 – oferty promocyjne

Oczywiście ostateczna decyzja należy zawsze do Was. Pamiętajcie, że w przypadku usług na kartę można je kupować w licznych punktach partnerskich rozlokowanych na terenie całego kraju. Usługi abonamentowe kupuje się bezpośrednio na stronie operatora lub telefonicznie.

Aktualne propozycje operatora to między innymi pakiety o nazwach: Virgin Mobile Wszystko, Pełen Luz, Bez Limitu i Dla Mnie Super. Każdy z pakietów działa cyklicznie i odnawia się co miesiąc w zamian za uiszczaną opłatę w wybranej przez użytkownika wysokości. Użytkownicy sieci doceniają przede wszystkim korzystne ceny i zero opłat aktywacyjnych, a także brak formalnych zobowiązań i konieczności podpisywania umów.

Click to rate this post!
[Total: 6 Average: 2.2]

Virgin mobile - opinie z forum:

  1. wamabit pisze:

    Mieszkam w niewielkiej miejscowości i obawiam się problemów z zasięgiem, czy ktoś korzysta z tej sieci na terenach o których Warszawiacy nawet nie słyszeli ;))?

    1. Anonim pisze:

      Virgin Mobile korzysta również z roamingu krajowego, więc jeżeli nie masz zasięgu Playa, to będziesz mieć zasięg Orange albo T-Mobile z którego Virgin korzysta.

    2. Anonim pisze:

      Nie przeceniaj operatorów. Mieszkam w Warszawie i u mojego obecnego operatora ciężko mi przypomnieć sobie dzień bez braku zasięgu

    3. Anonim pisze:

      Tak ja korzystam z tej sieci było super ale dzisiaj akurat mialam problem i zgłosiłam to do biura obsługi klienta odebrał Pan z Ukrainy w niczym mi nie pomógł a rozmowa została przerwana z braku limitu rozmów na koncie gdzie niedawno to konto aktywowałam wcześniej takich problemów noe mialam teraz się zastanawiam czy zostać w tej sieci ale to moja sugestia proszę się nią nie kierować

  2. lamarck pisze:

    A zasięg playa masz? Jak tak, to powinno śmigać, bo to ta sama infrastruktura.

    1. Anonim pisze:

      Niby tak , ale….1 karta SIM VM , a 2 Play. VM internet znika , Play jeszcze od burdy jest a podobno ta sama infrastruktura ? Kiedyś pani w plusie powiedziała szczerze , że klienci macierzyści mają pierwszeństwo przed wirtualnymi i tutaj to się sprawdza . Do tego SMS wychodzące z VM potrafią iść w świat nawet 30 minut , jednocześnie te z Play są od razu dostarczone . Za długo mam kontakt z VM aby wierzyć w bajki opowiadane przez VM . Moja cierpliwość do tej firmy się skończyła gdy dla dobra klienta przeszli pod Play ( a ja stamtąd uciekłem swego czasu ) .

  3. hechlok pisze:

    Siemka, zastanawiam się nad taryfą? Myślicie, że która jest najlepsza?

  4. salata102 pisze:

    Wiesz, wszystko zależy od tego czego potrzebujesz i jak wykorzystujesz pakiety – przede wszystkim internet czy rozmowy? A może smsy?

  5. delgada pisze:

    Pełen Luz chyba bo najtaniej tylko 19 ziko miesięcznie, a dostajesz całkiem spory net (2 GB), darmowe SMSy i 100 min do wszystkich sieci.

  6. linkuei pisze:

    Jak mam włączyć ten pełen luz????

  7. akner pisze:

    Tak, jest ok, ciekawy jestem jak będzie dalej z zasięgiem.

  8. sanvean pisze:

    Tam gdzie masz zasięg Playa, to nie powinno być rzadnego problemu, bo w końcu oni korzystają z ich infrastruktury.

  9. Virgin Mobile – dzisiaj 18.03.24 – oferty promocyjne

  10. moczul pisze:

    Dla mnie trochę mało było to 100 minut, więc wybrałem jednak to za trzy dychy – mogę gadać ile chcę i się nie martwię, że zaraz mi się skończy.

  11. fotopb pisze:

    Oni może i mają, ale wtedy masz darmowe nielimitowane tylko do nich ;/ a za resztę musisz bulić – to trochę bez sensu na moje.

    1. Anonim pisze:

      nie piszesz prawdy, jest oferta w t-mobile rozmowy nielimitowane do wszystkich,2 GB internetu i inne za 50 zł w opcji z telefonem lub bez za 30 zł.

  12. acmilanwlochy pisze:

    Jaki kod mają na to, że bez limitu dzwonienie???

  13. 3hajduczki pisze:

    Cześć kochani, ja mam małe pytanko – czy w ogóle gdzies oni maja jakies punkty/lokalizacje? Mam trochę pytań, bo w ogóle oferta się super wydaje, ale nie lubię tak sama tylko wszystko czytać, więc wolałabym do salonu, żeby mi ktoś opowiedział :PPPP

  14. gajewmic pisze:

    Albo lepiej jeszcze możesz zadzwonić: na darmowy numer *222 (ale to jak już masz albo od kogoś kto ma sieć Virgin) albo 799 555 222 z innych sieci.

  15. theowl pisze:

    Chyba tak, bo nic nie piszą, ale ja w ciągu dnia dzwoniłem, to w sumie nie wiem jak w nocy 😉

  16. mini pisze:

    Czy ktoś z was korzystał z pakietu #DlaMnieSuper? Ogólnie jest drogi, ale ma 10gb i się zastanawiam czy tego nie wziąć i nie zrezygnować z internetu domowego… Z neta samego płace taką samą kwotę

  17. smola pisze:

    A ile osób korzysta u ciebie z neta? Jak jesteś sama to w zasadzie można rozważyć taką opcję. No chyba, że ściągasz dużo z sieci albo przesyłasz jakieś wielkogabarytowogigabajtowe rzeczy…

  18. Właśnie nie – chyba to rozważę. Dzięki!

  19. bedfek pisze:

    Hejka, chcę przenieść numer do Virgin, czy muszę coś za to zapłacić???

  20. foton pisze:

    Nie – przenoszenie numeru jest bezpłatne, ale musisz uzupełnić wniosek

  21. meoplus pisze:

    A teraz to jeszcze są nowości w pakietach, kurcze teraz sam nie wiem co wybrać

  22. becik-jkn pisze:

    A jaka jest ważnośc konta w tym Virgin?? Się zastanawiam nad tym, bo ceny super, ale to jednak też ważne.

  23. chaber pisze:

    rok ważności po doładowaniu i nie musisz niczego aktywować – ogolnie to też mają fajne 😀

  24. Anonim pisze:

    hej mam problem przenosze nr do virgin i od 150 h nie moga aktywowac mojego numeru nie wiem czy im sie to uda . mieliscie podobny problem ?

  25. Anonim pisze:

    Nie mogę wprowadzić kodu aktywującego freemium (*222*000#). Ciągle błąd spróbuj później. Według mnie oferta #freemium to żaden hit to wielki kit.

  26. Anonim pisze:

    Witam pragne poinformowac aby w miare mozliwosci firma virgin nie przekazywala paczek do przeslania doreczenia firmie kurierskiej dpd poniewaz do tej pory nie otrzymalam przesylki kurier nie odbiera i niedostarcz przesylek nie dzwoni firma bez odpowiedzialnosci i szacunku do klienta pozdrawiam

    1. Anonim pisze:

      Nie możesz się dziwić kurierowi, że nie chce z Tobą rozmawiać skoro się wysłowić poprawnie nie potrafisz.

  27. Anonim pisze:

    Virgin korzysta infrastruktury Play a u mnie Play z Plusa to Virgin zadziała?

  28. Anonim pisze:

    U mnie Play mam z nadajnika Plusa to Virgin też będzie śmgiać?

  29. gasiorek pisze:

    Na czym polega dokładnie taka umowa bezterminowa? Mogę z dnia na dzień po prostu zrezygnować z umowy i nie ponosić żadnych konsekwencji takiej decyzji????

  30. messa pisze:

    jest tu ktoś mający od nich neta mobilnego? Napiszcie proszę jakie macie prędkości w mniejszych miastach, bardzo mnie interesuje także latencja. Będę wdzięczny za jakieś informacje.

  31. juiceone pisze:

    Czy ta sieć to ma w ogóle takie swoje oficjalne, stacjonarne punkty obsługi w Polsce?

  32. ktoś orientuje się, czy przeniesienie numeru do Virgin Mobile coś kosztuje?

    1. Anonim pisze:

      Przeniesienie numeru nic nie kosztuje. Możesz przenieść na abonament albo na kartę. Wystarczy wypełnić wniosek na stronie i w ciągu paru dni przyjedzie kurier, za darmo.

  33. Anonim pisze:

    Mam zawsze problem z Internetem.Mizerny zasięg A mieszkam w mieście. Zauważyłem że wszędzie gdzie bym się nie pojawił jest kiepsko.Dziś nie mogłem zapłacić blikiem w Dęblinie.

  34. Anonim pisze:

    Virgin Mobile ma zasięg trzech operatorów: Play, Orange i T-Mobile. Preferuje nadajniki Play ale w razie ich braku korzysta z pozostałych. Nic nie trzeba robić, to działa automatycznie. Jak się ma ofertę w Orange, T-Mobile czy nawet Play, i wyjedzie się gdzieś, gdzie nie ma zasięgu tej konkretnej sieci, to jest się w czarnej d. Jak się ma Virgin Mobile, to chyba trzeba wyjechać na pustynię, żeby nie było żadnej sieci z której mogłaby skorzystać Virgin Mobile 🙂

  35. Anonim pisze:

    Mam problem chciałem dzisiaj ustawić pakiet za 19zł #pełen luz kodem *222*19# i nie da rady.Cały czas błędny kod,błędny kod wyskakuje.W nocy pakiet pełen luz nie odmówił mi się automatycznie bo zapomniałem konta doładować.Od paru lat jestem w Virgin i nie chciał bym nowej karty startowej kupować lub do innej sieci przechodzić.Pozdrawiam serdecznie życząc udanego weekendu❗️❗️❗️

  36. Anonim pisze:

    Wyswietlal mi sie naois na telefonie Virgin mobile ,a od dwoch dni Play jaka przyczyna nikt nie chce udzielic mi rady co zrobic w salonie Virgin tez nie.Play dziala bezczelnie Samej nazwy nie znosze .Georg.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *